Intimkonsert med sang og fiolin

Ved Diana Moisejenkaite og Jan-Tore Saltnes.

• Foto av to musikere, Jan-Tore Saltnes og Diana Moisejenkaite.
    F.v: Jan-Tore Saltnes og Diana Moisejenkaite.

Musikalsk aften på Aluminiummuseet

Aluminiummuseet i Holmestrand ønsker velkommen til musikalsk aften med fiolinist Diana Moisejenkaite og tenoren Jan-Tore Saltnes, torsdag 8. juni kl. 18.00.

Moisejenkaite har spilt i Den Norske og Opera & Ballett, Arktisk Filharmoni og Kringkastingsorkesteret. Hun har også spilt med artister som Morten Abel, Alexander Rybak, Chris Holsten og Dagny.

Saltnes synger til daglig i Nordic Tenors, har gitt stemme til over 30 fonogrammer, har vært syngende toastmaster for HM Kong Harald, og han har deltatt både som sanger og låtskriver i Melodi Grand Prix. Sammen har de også gjort flere opptredener.

Konserten på Aluminiummuseet blir en intimkonsert med et vakkert og virtuost program for fiolin, sang og gitar, med repertoar som spenner fra kjente og kjære viser, klassiske perler til egenkomponerte sanger. Her er det bare å lene seg tilbake og la toner og musikk fylle kropp og sjel, og la sommeren begynne.

Inngang: kr. 200 (kjøpes i museet).

Kristin Skjelbred tlf. 482 50 299.