Art Night: Liv Reidun Brakstad

• Miss Universe 2000, Reykjavik Kulturdag. Foto: Adriana Bertet.
    Miss Universe 2000, Reykjavik Kulturdag. Foto: Adriana Bertet.

Om kveldens Art Night

NB! Arrangementet starter på torget i Tønsberg kl. 19.30!

Under kveldens Art Night får du oppleve en performance som samtaler med kunsten i utstillingene.

Liv Reidun Brakstads performancer er ofte humoristiske men kan ha et alvorlig bakteppe. Etter performancen blir det kunstnersamtale inne på URO Café og Bar.

Liv Reidun Brakstad

Liv Reidun Brakstad (f.1943, Hjelmeland) kan regnes som en pioner innen performancekunsten i Norge. Hun er opprinnelig utdannet sykepleier men har siden 1990-tallet drevet med performance.
Hun er utdannet ved Nansenskolens kunstfaglinje, Strykejernet kunstskole og har hospitert ved statens kunst- og håndverksskole.

Velkommen til en hyggelig opplevelse!

Eg er svært oppteken av kommunikasjon, ikkje berre lydleg, men det å tolka og forstå kvarandre. Difor bruker eg mykje av tida mi på å reisa rundt i verda og kommunisera med performancekunsten min.

Liv Reidun Brakstad