Grønne vikinger: Halmbukker og halmstjerner

NB! Arrangementet er dessverre avlyst!

Jula nærmer seg og julepynten skal snart fram!

Vi slår et slag for tradisjonell halmsløyd, gjenbruk, bærekraft og håndverksmorro, og inviterer til novemberutgaven av Grønne Vikinger torsdag 30. november.

Vi har pent brukte nek fra forrige jul på lur og inviterer til førjulskos med kakao, klementiner, halmbukker og vakre halmstjerner.

Opplegget passer for deg som er interessert i håndverk, bærekraft og historie. Det kreves ingen forhåndskunnskaper for å være med, og vi har det som trengs av utstyr og materialer. Men ta gjerne med deg noe du har lyst til å prøve å bruke.

Kurset varer 2,5 timer.

Pris er inkludert i inngangsbillett på Midgard vikingsenter, det er plass til maks 12 deltagere.  Det er også mulig å dukke opp på dagen, men da kan ikke plass på kurset garanteres. Billettlink kommer.

Velkommen til førjulsstemning på Midgard vikingsenter!

For mer informasjon, ta gjerne kontakt med kursansvarlig:

Kari Helland: kari.marie.helland@vestfoldmuseene.no

Museum24:Portal - 2024.10.21