TidsforDRIV sesong 2 – Eventyrer, klimaaktivist og vitenskapsmann - Thor Heyerdahl

Vi har alle hørt om Thor Heyerdahl, men hva er det han egentlig er så kjent for? Og hvorfor får han så mye kritikk? I denne episoden tar vi et dykk inn i fenomenet Thor Heyerdahl – 107 år etter han ble født!  Gjester: Beate Bjørge og Tor Buaas.

Podkastvert: Ellen Asplin
Produsent: Susan Melleby
Lydtekniker: Jon Anders Bjerva
Utgiver: Vestfoldmuseene IKS.

Musikk: reNovation by airtone (c) copyright 2019 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license.

Kontakt oss på kommunikasjon@vestfoldmuseene.no dersom du har innspill til eller spørsmål om podkasten.

Hvis du vil være sikker på å få med deg de fremtidige episodene, kan du abonnere via ulike podkastkanaler:

Hør spennende samtaler mellom podkastvert, kulturhistoriker og museolog Ellen Asplin og en rekke kunnskapsrike kollegaer og gjester.