TidsforDRIV sesong 2 – Fra jòl til jul

Kom i julestemning med oss i TidsforDRIV!

I denne episoden får vi lære om jòl, nisser, gammel folketro og tradisjoner. Vi skal snakke om tradisjonell og moderne julemat sammen med kokken. Vi får også besøk av en ung stemme fra Den norske kirke for å prate om hva julen er i dag.

Vi hører podkastvert Ellen Asplin i samtale med gjestene Hilde Margrethe Nielsen, Hanne S. Østerud, Bendik Farmen Bakkevig og Ola O. Sørensen.

Podkastvert: Ellen Asplin
Produsent: Susan Melleby
Lydtekniker: Jon Anders Bjerva
Utgiver: Vestfoldmuseene IKS.

Musikk: reNovation by airtone (c) copyright 2019 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license.

Kontakt oss på kommunikasjon@vestfoldmuseene.no dersom du har innspill til eller spørsmål om podkasten.

Hvis du vil være sikker på å få med deg de fremtidige episodene, kan du abonnere via ulike podkastkanaler:

Hør spennende samtaler mellom podkastvert, kulturhistoriker og museolog Ellen Asplin og en rekke kunnskapsrike kollegaer og gjester.