TidsforDRIV sesong 3 – Arbeiderbevegelsens spede begynnelse

Vårens vakreste eventyr er i gang, som det så fint heter, og de ulike partene i arbeidslivet gjør seg klare for årets lønnsoppgjør.

I forbindelse med at de ulike partene i arbeidslivet gjør seg klare for årets lønnsoppgjør, har vi fått med oss med historiker og konservator Kasper Rogde Søyland som forteller oss om om arbeiderbevegelsens reise fra England over til norske Eidsfoss. For hvordan startet det egentlig?

Podkastverter: Ellen Asplin og Peter Bøttinger
Produsent: Susan Melleby
Lydtekniker: Jon Anders Bjerva
Utgiver: Vestfoldmuseene IKS.

Kontakt oss på kommunikasjon@vestfoldmuseene.no dersom du har innspill til eller spørsmål om podkasten.

Hvis du vil være sikker på å få med deg de fremtidige episodene, kan du abonnere via ulike podkastkanaler:

Hør spennende samtaler mellom podkastvert, kulturhistoriker og museolog Ellen Asplin og en rekke kunnskapsrike kollegaer og gjester.