TidsforDRIV Sesong 4 - Min karjol er lastet med teknikere, studentspesial

Om vandrehistorier og tradisjoner

Høsten er her og studentene fyller opp parkene med "bli kjent" leker, engangsgriller og håp for fremtiden. Studietiden er full av tradisjoner og i denne episoden vi lærer om den 130 år gamle studentforeningen Teknikernes forening i Horten. Vi snakker vandrehistorier, karjoler, losjevirksomhet og kunst som ble gjemt fra Tyskerne under andre verdenskrig!

Gjester: Magnus Sætre og Jon Anders Bjerva

Podkastvert: Ellen Asplin

Produsent: Susan Melleby
Lydtekniker: Jon Anders Bjerva
Utgiver: Vestfoldmuseene IKS.

Kontakt oss på kommunikasjon@vestfoldmuseene.no dersom du har innspill til eller spørsmål om podkasten.

Hvis du vil være sikker på å få med deg de fremtidige episodene, kan du abonnere via ulike podkastkanaler:

Bildet viser en smilende kvinne kledd i sort. Hun står og holder en stor bok som er åpen. På bildet står det Tidsfordriv - en podkast fra Vestfoldmuseene

Hør spennende samtaler mellom podkastvert, kulturhistoriker og museolog Ellen Asplin og en rekke kunnskapsrike kollegaer og gjester.